(057) 782-58-99 | |
(097) 416-33-93 | |
(050) 147-39-17 | |
(063) 616-42-06 |
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Якщо товар повертається з ініціативи покупця – доставка за рахунок покупця.
Якщо було виявлено брак товару чи невідповідність заявленим характеристикам – доставка здійснюється за рахунок продавця.
Після повернення товару складу продавця гроші повертаються покупцю на його банківський рахунок чи картку.
Повернення здійснюється до міста Харкова відділення Нової Пошти N1.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.